مراحل انجام ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان

4seg_q2.jpg

همانطور که حتما می دانید ایمپلنت های دندان یک از راه حل های جایگزین کردن دندان های از دست رفته یا پوسیده به حساب می آیند. این روش که یکی از جدید ترین راه های درمانی در عرصه دندان پزشکی است ، با استفاده از آن ، لبخند از دست رفته افراد به آن ها باز می گردد. حال با هم بررسی موارد و جنبه های مختلف آن می پردازیم.

 

مراحل انجام ایمپلنت دندان

 

نخست برای تشخیص اینکه آیا ایمپلنت دندان برای شخص بی خطر است و یا راه بهتری برای جایگزینی آن وجود دارد ، باید به یک مرکز تخصصی ایمپلنت دندان مراجعه و با یک متخصص ایمپلنت مشاوره کرد. پس از انجام آزمایشات لازم و عکسبرداری و رادیولوژی از دهان و دندان ها ، در صورت نیاز به ایمپلنت متخصص روزی را برای انجام عمل هماهنگ می کند. این نکته را در نظر داشته باشید که در صورت وجود دندان پوسیده ابتدا لازم است که آن دندان کشیده شود. در روز مراجعه برای عمل در ابتدا با بی حسی موضعی منطقه تحت عمل را بی حس کرده و سپس اقدام به کاشت پایه ایمپلنت می کنیم. در مرحله اول باید سوراخی بر روی استخوان فک ایجاد کنیم تا مکان مناسبی برای قرار گیری فیکسچر یا همان پایه فراهم شود. پس برشی بر روی سطح لثه می دهیم تا دسترسی به استخوان فک مهیا شود. بعد از دسترسی با استفاده از مته سوراخی بر روی استخوان ایجاد می کنیم. این سوراخ باید به اندازه مناسب باشد که فیکسچر در آن چفت شود. بنابراین نباید زیاد تنگ یا گشاد شود. پس از قرار دادن پایه حال نیاز است که مدتی به استخوان فک استراحت داد که در طول این مدت با پایه پیوند برقرار نماید و همانند یک ریشه دندان طبیعی آن را در بر بگیرد. نکته دیگر این است که در طول این مدت روکش یا همان تاج دندان باید در لابراتور ساخته شود. این روکش دقیقاً متناسب با دندان های طبیعی هر فرد تهیه و تولید می شود. بنابراین همان مدت چند ماهی که استخوان فک فرد به استراحت مشغول است این روکش نیز ساخته می شود.

 

پس از مراجعه مجدد حال باید به سراغ بقیه روند کاشت برویم. ابتدا جراح از برقراری پیوند میان استخوان و پایه اطمینان حاصل می کند و اگر شرایط مهیا بود به سراغ قرار دادن اباتمنت یا همان رابط ایمپلنت بر روی پایه می رویم. برای این کار باید دوباره برشی بر روی لثه و دقیقاً در همان نقطه قبلی زده شود تا دوباره دسترسی به پایه فراهم شود. سپس اباتمنت را که همانند پیچ در داخل فیکسچر چفت می شود در جایش قرار می دهیم. پس از آن می توان لثه را بخیه زد. با این کار سر گرد اباتمنت که محل قرارگیری روکش خواهد بود خارج از لثه باقی خواهد ماند. اکنون مرحله نهایی فرا می رسد و زمان قرارگیری تاج دندان بر روی اباتمنت است. پس از قرار گیری آن کار تمام است.

 

پس از انجام عمل نکات ایمنی و مراقبتی را از جراح دریافت خواهید کرد که در صورتی که می خواهید دندان هایتان عمر بالایی داشته باشند ، حتماً باید آن ها را رعایت کنید.

 

برند های ایمپلنت

 

ایمپلنت دندان ، شامل برند های متفاوتی می باشد. این برند های توسط کارخانه های متفاوت و توسط کشور های متفاوتی ساخته می شوند . این ایمپلنت اکثرا در کشور های سوئیس ، کره ای ، المان ، فرانسه و آمریکایی ساخته می شوند . برای آشنایی با تمام این برند ها به لینک زیر مراجعه کنید .

 

انواع برند ایمپلنت دندان

 

مزایای ایمپلنت دندان

 

حال که ریز به ریز جز‌‌ئیات ایمپلنت دندان را برایتان توضیح دادم به سراغ ذکر مزایای فوق العاده آن می رویم :

 

? – ظاهر زیبا :‌همانطور که بالاتر توضیح داده شد تاج ایمپلنت در لابراتور و تا حد امکان مشابه سایر دندان های طبیعی فرد ساخته می شود. بنابراین وقتی در داخل دهان قرار می گیرد بسیار طبیعی جلوه می کند و لبخند فرد را به او باز میگرداند.

 

?- مقاومت بالا : بر خلاف دندان های مصنوعی یا سایر روش های جایگزینی دندان ایمپلنت دندان بسیار مقاوم است. زیرا پایه آن همانند سایر دندان های طبیعی مانند ریشه با استخوان فک پیوند برقرار می کند.

 

?- بهبود وضعیت جویدن و تکلم : برای افرادی که از دندان های مصنوعی استفاده می کنند این نکته بسیار بارز است که صحبت و جویدن غذا به علت لق زدن دندان مصنوعی همیشه با مشکل برایشان رو به رو بوده است و شاید باعث خجالتشان می شده است. اما ایمپلنت دندان از آنجایی که کاملاً سفت و محکم است ، همانند سایر دندان های طبیعی فرد عمل می کند و می توان بهترین بهره را از آن برد.

 

معایب ایمپلنت دندان

 

در کنار سایر موارد ذکر شده یکی دو نکته شاید در مورد معایب ایمپلنت قابل ذکر باشد :

 

? – هزینه بالا : ایمپلنت دندان به علت تمام مزایایی که در بالا ذکر شد هزینه ای بیشتر از سایر روش های جایگزینی دندان دارد که شاید برای همه افراد مقدور نباشد.

 

?- طولانی بودن مدت عمل : همانطور که در بالا عنوان شد در میان عمل باید چند ماهی به استخوان فک استراحت داد تا به خوبی با فیکسچر کار گذاشته شده پیوند برقرار کند. بنابراین برای افرادی که عجله دارند تا هر چه زودتر به دندان مورد نظر خود برسند شاید چندان مناسب نباشد اما در این مورد هم روش های جایگزینی مانند ایمپلنت فوری وجود دارد که برای آن می توانید با متخصص مربوطه مشاوره داشته باشید.

 

مراقبت های پس از انجام ایمپلنت دندان

برای مراقبت از ایمپلنت دندان این نکته را باید در نظر داشته باشید که مراقبت تنها مربوط به روز های ابتدایی نمی باشد و باید در دراز مدت نیز نظافت و بهداشت ایمپلنت و سایر دندان ها را رعایت کنید نا طول عمر آن ها را بالاتر ببرید. نکات مهم در مورد روز های ابتدایی استفاده از مواد غذایی نرم مانند سوپ و فرنی است تا زخم ها زودتر التیام یابند. همچنین باید مراقب باشید که تحت فشار قرار نگیرند.

 

در دراز مدت نیز باید مسواک روزانه و نخ دندان و استفاده از دهان شویه را همیشه انجام دهید و در صورت امکان آن ها را نزد متخصص شست و شو دهید.

 

قیمت ایمپلنت دندان

منبع: شفقنا

برای اطلاع از قیمت ایمپلنت دندان ، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید .

 

هزینه ایمپلنت

چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ سایت یا شبکه های اجتماعی؟

طراحی وب سایت

طراحی سایت آمیزه ای از دانش، هنر و خلاقیت استفاده از عناصر دیداری، و توان مهندسی در چیدن آن ها کنار یکدیگر است. هنگامی که یک سایت بر مبنای اصول و هارمونی اجزا طراحی شود علاوه بر جذب نگاه دائمی مخاطب، میتواند فارغ از محدودیت های زمان، به اثری جاودانه تبدیل شود.

امروزه سفارش طراحی وبسایت در لیست اولویت های هر شرکت یا کسب و کاری قرار گرفته است. صاحبان مشاغل میدانند که روز به روز به تعداد کاربران اینترنت افزوده میشود و برخورداری از پایگاهی خوب در دنیای مجازی نیاز به توجه ویژه ای دارد. افزایش تاثیرگذاری یک سایت در جلب نظر مخاطب و همچنین تخصصی شدن حرفه طراحی وبسایت، میطلبد که نگاهی حرفه ای به این مقوله داشته باشیم.

f8vz_b1.jpg

تاثیر طراحی وب سایت در کسب و کار ها...

روزانه هزاران وبسایت در جهان، صدها وبسایت در ایران و احتمالا ده ها وبسایت که مستقیم یا غیرمستقیم رقیب شما محسوب میشوند راه اندازی میگردند. یافتن جایگاهی مناسب و محکم در این میان موفقیتی است که به سادگی محقق نمیشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه ای سایت است. شرکت نرم افزاری اسپاد با شناخت جامعی که از فضای مجازی دارد، کسب و کارتان را بررسی کرده و وبسایت شما را مطابق با نیازهایتان و سلیقه مخاطبان شما طراحی میکند. بدین ترتیب میتوانید کسب و کارتان را در دنیای مجازی نیز به درستی معرفی کرده و با طراحی سایت حرفه ای، خدمات و محصولات خود را به خوبی به مخاطبانتان ارائه کنید.

اگر در حال حاضر یک وبسایت دارید اما زمان زیادی از فعالیت آن میگذرد، پیشنهاد میکنیم که آن را به دست طراحان و تحلیلگران با تجربه اسپاد بسپارید تا سایت شما را بررسی کرده و در صورت نیاز تغییرات و بهینه سازی هایی را روی آن اعمال کنند؛ در این صورت می توانید مطابق با تکنولوژی روز طراحی وبسایت حرکت کنید. اگر هم هنوز سایتی ندارید، تیم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحی وبسایت خلاقانه و بروز و بهینه سازی و سئوی سایت مسیر روشنی را در کسب و کار آنلاین برایتان فراهم سازد.

چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ سایت یا شبکه های اجتماعی؟

فرض کنید صاحب یک وبسایت فروشگاهی هستید، اینکه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشید یا عکس محصولات را به آنها نشان دهید کافی نیست، بلکه باید با یک وبسایت فروشگاهی جامع و مناسب، شرایطی فراهم کنید که کاربران به شکلی آسان و سریع اقدام به خرید کنند. همچنین میتوانید به طور دقیق آمار بازدید کاربران، میزان فروش و تمامی فعالیت ها را مدیریت کنید.

البته با انجام بازاریابی شبکه های اجتماعی میتوانید فعالیت خود را در این فضا مدیریت کرده و بهترین نتیجه را از آن بدست آورید.

شرکت اسپاد با سابقه طراحی وب سایت فروشگاهی ، نیازها و خواسته های شما را برآورد میکند و با بودجه متناسب شما وب سایت در خور شما را طراحی خواهد کرد.

 

تخصص های دخیل در طراحی وب سایت

افرد و تخصص های مختلفی در روند طراحی سایت نقش دارند. شرکت اسپاد طی سالها فعالیت حرفه ای در این زمینه، متبحرترین و متخصص ترین ها در حوزه طراحی وبسایت را در قالب یک تیم منسجم در کنار هم قرار داده تا بهترین خروجی ممکن حاصل شود. سفارش طراحی سایت شما از اولین گام یعنی مشاوره تا آخرین گام یعنی راه اندازی، بدست بهترین افراد سپرده خواهد شد. همانطور که در ساختن یک برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص های متفاوت در کنار یکدیگر فعالیت میکنند، در اسپاد نیز پروژه طراحی سایت توسط تحلیلگران، طراحان، برنامه نویسان، پشتیبانان و مدیران پروژه به شکلی هماهنگ و ساختار یافته انجام میشود. پس از پیاده سازی کامل سایت، متخصصین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوایی اسپاد، پیشنهادات حرفه ای خود را جهت ورودی شکوهمندانه و حضوری موفق در محیط مجازی، به مشتریان محترم ارائه میکنند.

فاکتورها و مفاهیم طراحی سایت

همواره طراحی وب سایت در چهارچوب و قالب مشخصی انجام میشود. رعایت استانداردها و اصول طراحی وبسایت و همچنین توجه به تکنولوژی های روز طراحی وبسایت در این امر مؤثر است.
اگر نیازبه طراحی سایت حرفه ای دارید ، شرکت اسپاد با تجربه چندین ساله در طراحی وب سایت های حرفه ای با گستردگی مشتریان در سطح کشور آماده همکاری با شما برای طراحی ، پیاده سازی و پشتیبانی حرفه ای وب سایت شماست.

 

آیا برای ترویج کسب و کار باید از پنل های اس ام اس استفاده کنیم؟

آیا برای ترویج کسب و کار باید از پنل های اس ام اس استفاده کنیم؟

91gi_b3.jpg

اگر قصد دارید کسب و کاری پایدار با مشتریان وفادار داشته باشید یا میخواید کسب و کارتون رو گسترش بدید اولین و مهمترین نکته ای که باید بهش بپردازید تعامل با مشتریه. این موضوع در بزرگترین برندها و کمپانی های دنیا هم از مهمترین الویت هاست. حتی اگر شما با کیفیت ترین خدمات با بهترین قیمت ها رو هم ارائه بدید، بدون تعامل درست و مداوم با مشتریانتون نمیتونید به برند بزرگی تبدیل بشید.

یکی از رایج ترین راه های تعامل با مشتریان ارتباط از طریق پیامکه و پنل های ارسال اس ام اس انبوه مدیانا این امکان رو برای شما فراهم میکنن.شما از طریق این پنل ها میتونید با مشتریان به راحتی و با هزینه ای کم در ارتباط باشید و از فروشتون لذت ببرید.

برای اطلاع از این که ارسال پیامک از طریق پنل ارسال اس ام اس برای چه گروهی کاربردی بوده و بازخورد خوبی به همراه داشته روی لینک زیر کلیک کنید.

مهمترین مزیت برقراری ارتباط با مشتریان از طریق اس ام اس اینه که وقت زیادی نمیگیره و در عین حال باعث می شه که شما در ذهن مخاطبتون بمونید.

در ادامه این مقاله باقی مزایای استفاده از این روش رو با هم بررسی میکنیم.

1.توانایی گزارش گیری در پنل های اس ام اس

اولین مزیتی که با هم بررسی میکنیم مزیت گزارش گیری از طریق پنل ارسال اس ام اسه. این ویژگی به شما این امکان رو میده تا بتونید بفهمید چند درصد از پیام های شما به دست مشتریان رسیده.

زمانی که شما متنی رو در پنل ارسال می کنید می تونید از وضعیت اون مطلع بشید. در این حالت سه وضعیت وجود داره:

رسیده به گوشی مخاطب

رسیده به مخابرات

نرسیده به گوشی ( در این مورد هزینه پرداختی شما به حسابتون بازگردانده می شه )

مهمترین فایده این گزارش گیری، آنالیز میزان تاثیرگذاری کمپین شماست. مسلما شما برای برنامه ریزی ادامه کمپینتون نیاز دارید بازخورد پیامکتون رو بررسی کنید. این بررسی هم بدون آگاهی از تعداد کسانی که پیامک شما رو دیدن ممکن نیست. پس شما برای ادامه تبلیغاتتون به گزارش ارسال پیامک هاتون نیاز دارید.

این قابلیت کاملا هم رایگانه.

2.قابلیت دریافت پیامک در پنل های اس ام اس

این قابلیت به این معنیه که ما در سامانه خودمون میتونیم پیام هایی که کاربرا و مخاطبانمون برای ما می فرستن رو مشاهده کنیم.

این ویژگی یکی از قابلیت های فوق العاده سامانه ارسال پیامکه که شما میتونید از این طریق از انتقادها و پیشنهادهای مشتریاتون مطلع بشید و ارتباط بیشتری برقرار کنید. تقریبا برای همه کسب و کارها هم کاربردی و مفیده.

یکی دیگه از راه های استفاده از این قابلیت هم برگزاری مسابقه پیامکیه که می تونید با این روش کسب و کار خودتون رو رونق بدید.

اگر هم بخوایم یکی از مشاغلی رو مثال بزنیم که این امکانات پنل براشون بسیار کاربردیه، میتونیم به فروشندگان اجناس دارای گارانتی اشاره کنیم. این فروشنده ها میتونن به خریدارانشون اعلام کنن تا برای شروع گارانتی کالای خودشون، شماره گارانتی رو به سرشماره اعلام شده ارسال کنن. از این طریق لیستی از شماره تلفن های مشتریانشون هم به دست میارن.

از این امکان خیلی استفاده های دیگه میشه کرد که بسته به خلاقیت و نوع شغل هر کسی میتونه روی فروش و جذب مخاطب اون تاثیر چشم گیری داشته باشه.

3.پنل های اس ام اس نمایندگی

در مدیانا  دو مدل پنل پیامکی داریم:

پنل نمایندگی و پنل کاربری

در پنل نمایندگی تعرفه ارسال اس ام اس ها پایین تره و به همین خاطر علاوه بر ارسال و دریافت پیامک و کسب درآمد از اون ، شما می تونید با فروش حساب، شارژ و خط به افراد و نماینده های زیر مجموعه خودتون کسب درآمد کنید.

اشخاص یا شرکتایی که پنل نمایندگی ارسال پیامک انبوه رو خریداری می کنن، می تونن نماینده با دسترسی های شبیه پنل پیامکی خود ایجاد کنن.

همینطور تو پنل نمایندگی سامانه ارسال پیامک، نماینده ها میتونن بسته های متفاوتی از نظر قیمت و دسترسی با توجه به نیازای بازار هدفشون تعریف کنند.

4. پنل های اس ام اس کاربری

کسایی که صاحب کسب و کار هستن برای معرفی برند و محصولشون بیشتر از این پنل ارسال اس ام اس استفاده می کنن.

ارگان ها به عنوان CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، می تونن از ویژگی های پنل های اس ام اس انبوه استفاده کنند.

تمرکز این پنل ها بیشتر بر ارسال و دریافت پیامک انبوهه.

به همین خاطر بیشتر برای کسایی مورد استفاده قرار میگیره که ارسال پیامک کمتری دارند. سوددهی سامانه ارسال پیامک برای صاحبای کسب و کار زمانی مشخص می شه که مشتری بیشتری به سمت اون ها جذب بشه.

از جمله کسب و کارایی که میتونن از این پنل ارسال اس ام اس انبوه استفاده کنن میشه به این ها اشاره کرد: بانک ها، شرکت های فناوری اطلاعات، رستوران دارها، فروشگاه ها و…

سوال: حداقل شارژی که میتونیم در پنل های اس ام اس بخریم چقدره؟

در بعضی سامانه های پیامکی کشور خرید حداقل شارژ اجباریه، اما در مدیانا اس ام اس هیچ محدودیتی وجود نداره. شما به هر میزانی که لازم داشته باشید می تونید شارژ بخرید و ارسال تست انجام بدید.

حالا شاید این سوال برای شما به وجود بیاد که شارژ موجود در پنل های اس ام اس شما محدودیت زمانی داره یا خیر؟ در این قسمت به توضیح این مورد از سامانه ارسال پیامک می پردازیم.

قرارداد پنل های نمایندگی مدیانا یک ساله نوشته میشه و شما بعد از یک سال میتونید بدون هیچ هزینه ای این قرارداد رو تمدید کنید. میزان شارژی که قبل از اتمام قرارداد در پنل شما مونده به هیچ عنوان سوخت نمیشه و با هر بار تمدید میتونید ازش مجدد استفاده کنید.

با توجه به توضیحاتی که در این مقاله درباره پنل ارسال اس ام اس داده شد مشخصه که برای داشتن یک پنل اس ام اس انبوه و کسب درآمد از اون نیازی نیست که سرمایه زیادی داشته باشید.

شما می تونید با بودجه ای محدود و مقدار کمی شارژ که در پنل اس ام اس شما موجوده کسب و کار مبتنی بر ارسال اس ام اس انبوه خودتون رو شروع کنید و زمانی که کسب و کارتون رونق گرفت شارژ بیشتری خریداری کنید و از مزایای اون استفاده بیشتری ببرید.

البته با توجه به نوع شغل و میزان فعالیتتون نباید این انتظار در شما ایجاد بشه که در زمان اندک به درامد بالا برسید. برای رونق گرفتن هر کسب و کاری شما باید کار و تلاش زیادی انجام بدید. بعضی از مشاغل ممکنه با یک بار ارسال پیامک انبوه بازخورد خوبی از اون بگیرن و بعضی مشاغل نیاز به تبلیغات بیشتری دارن.

 

ممنون که تا پایان این مقاله پنل پیامکی مدیانا،  ما رو همراهی کردید.