مشخصات، قیمت و خرید گیاه طبیعی بامبو مدل D


مشخصات، قیمت و خرید گیاه طبیعی بامبو مدل D

برای تقویت بامبو پس از تعویض آب از قطره مخصوص استفاده کنید ،معمولا 1 یا 2 قطره برای هر ساقه کافیست . یکی از موارد تشخیص بیمار بودن گیاه بامبو ای است که آبی که گیاه در آن قرار داده شده زود به زور زرد و کدر می شود. برای نگهداری بامبو در خاک می توانید از خاک ژله ای استفاده کنید،به منظور نگهداری گیاه بامبو در خاک ژله ای ابتدا باید بامبو را حدودا دو ماه ونیم در آب قرار داد تا ریشه کند. پس از آنکه بامبو به ریشه نشست می توان آن را داخل خاک های ژله ای کاشت. در صورت تمایل برای کاشت در خاک از سه قسمت مساوی ماسه ، پیت موس و خاک باغچه استفاده کنید در این صورت دیگر نیازی به ریختن قطره در خاک نیست .

سلام وقت بخیر یکی از دلایل زردی بامبو میتونه قارچ باشه، اگر ساقه ام زرد شده با یه چاقوی تیز اون قسمت رو جدا کنید. آب رو هر دو هفته یکبار تعویض کنید سپس ساقه را با کمی بشویید علاوه بر قطره تقویتی نصف قاشق چایی خوری قارچ کش داخل آب بریزید. ضمنا بامبو به کلر و فلوراید اب آشامیدنی حساسه برای آب بامبو از آب شب مونده استفاده کنید. کارهای بالارو انجام بدید و ما را از نتیجه آن با خبر کنید. به طور کلی می توان گیاه بامبو لوتوس را از دسته گیاهان سایه پند دانست که به نور غیر مستقیم خورشید برای رشد نیازمند هستند. این گیاه بر خلاف اغلب گیاهان که با قرار گرفتن در معرض نور خورشید رشد می کنند بامبو ها با قرار گرفتن در معرض نور خورشید می پوسند و در نهایت از بین خواهند رفت.

فیکوس بنجامین یا بنجامین انجیری، گونهای گیاه گلدار است که در راسته گلسرخسانان قرار دارد. بامبوها گیاهان کوچک و حقیقتاً دلفریبی هستند که در گلدانهای شیشهای یا فلزی نگهداری میشوند. از قرنها پیش این گیاه ابزار قدرتمندی برای جذب روزی،احترام و سلامتی بیشتر مورد استفاده بود. اما اول میخواهیم به مفهومی که پشت فنگشویی این گیاه خوش یمن وجود دارد، توضیح دهیم. آنگاه متوجه خواهید شد چرا در فنگ شویی از این گیاه بعنوان یک گیاه خوشیمن یاد میشود. اغلب، این گیاه در فروشگاهها به عنوان گیاه آکواریومی فروخته میشود؛ در این شرایط پس از چند ماه گیاه میپوسد مگر این که جوانههای آن از سطح آب خارج شوند.

آب حاوی کلر شیر باعث می شود که نوک برگهای گیاه قهوهای شود. اگر مجبور به استفاده ازآب شیر هستید، میتوانید آن را در یک ظرفی به مدت ?? ساعت نگه دارید و بعد به گیاه بدهید. تغییر د هفته یک بار آب از پوسیدگی ریشه ها جلو گیری می کند.

پرورشدهندگان حرفهای بامبو در این کشورها ساقه بامبو را تاب میدهند، پیچ میدهند و به چندین شکل مختلف در میآورند. نمونههای پیچیده بامبو میتواند ?? ساقه مجزا یا بیشتر داشته باشد. معمولاً گیاه بامبو را میتوان در گلدان ساده با قیمت مناسب خریداری کرد.

می توانید گیاه را در قسمت نورگیر منزل قرارداده و از قطره های مخصوص جهت تغذیه آن استفاده نمایید. • توجه داشته باشید بعد از قلمه زدن ساقه های بامبو دیگر پیچ نمی خورند و به صورت عمودی به رشد خود ادامه می دهند. توجه نمایید که هنگام هرس حتما دو پیچ روی ساقه گیاه باقی بگذارید تا بتواند به رشد خود ادامه دهد.

برای هرس کردن قیچی هرس را باید ضد عفونی کنید تا از انتقال بیماری به گیاه پیشگیری شود. بعد از اینکه ارتفاع بامبو ها به اندازه ای که در نظر دارید، رسید هرس امری ضروری برای این گیاه می باشد. زمانی که ساقه های بامبو را برش بزنید این گیاه از نظر طولی و برگی بدون رشد ساقه به رشد خود ادامه می دهند و بامبو های برش زده قلمه های تازه ای هستند که می توانید برای تکثیر بامبو از آنها استفاده کنید. با باقی گذاشتن یک یا دو پیچ بر ساقه بامبو می توانید گیاه را به رشد و شکوفایی جدید و سریع تر تشویق کنید.

توجه کنید اگر گیاه بامبو از ابتدا داخل آب ریشه داده ، دیگر آن را داخل خاک منتقل نکنید زیرا در این صورت رشد گیاه به تاخیر افتاده یا زرد شده و از بین می رود . برای این منظور گیاه بامبو را یا از ابتدا داخل خاک قرار دهید یا آن را ابتدا داخل ماسه منتقل کرده بعد از یک ماه به خاک کامل وارد کنید . این گیاه از دفاتر کار، روی میز تحریر، محل کار، منزل و تقریباً همه جا سر در آورده است. میگویند بامبو که یکی از عناصر مهم فنگشویی است، خوشیمنی را به خانه شما میآورد، بخصوص اگر این گیاه به عنوان هدیه به شما داده شود.

استفاده از آب شور و آبی که کلسیم و منیزیم اضافی دارد، در روند رشد این گیاه اختلالاتی از جمله ایجاد رنگ زرد و قهوهای در لبه برگها به وجود میآورد. البته از لاکی بامبو می توان به عنوان یک تصفیه کننده هوا نیز استفاده نمود. این گیاه جاذب قوی برای فرمالدئید، بنزن، تولوئن و گزیلن داخل جو می باشد. آفتاب مستقیم یا غبار پاشی جلو آفتاب دلیل این عارضه است شرایط را باز بینی کنید و گیاه را به محیط مناسب انتقال دهید .

به منظور نگهداری گیاه بامبو در خاک ژله ای ابتدا باید بامبو را در آب قرار داد تا ریشه کند. شما می توانید از دانه های لیکا به عنوان سطح اتکا و حایل برای بالا و پایین نگه داشتن ساقه ها استفاده کنید. بهترین فصل برای تکثیر این گیاه بهار یا تابستان و دمای مناسب حدود 20 درجه سانتیگراد است.

توجه داشته باشید که یک گل بامبوی سالم و شاداب باید مجموعه ای از برگ های سبز تیره و چند برگ در حال جوانه زدن داشته باشد. به نور زیاد اما غیرمستقیم آفتاب برای این گیاهان بهتر است چرا که در نور مستقیم برگها دچار سوختگی شده و زرد میشوند. در ضمن سعی کنید گیاه در مجاورت هوا اعم از باد کولر با یخاری قرار نگیرد.

گیاه را دور بیندازید و گیاه جدیدی بخرید یا بخش هایی از ساقه که سالم مانده را نجات دهید و آنها را در آب بگذارید تا ریشه بدهند. اگر جوانه های سالمی روی ساقه وجود دارد آنها را ببرید و در گلدان های دیگری بگذارید تا رشد کنند. در این بخش از سایت آکاایران مطالبی درمورد گیاه بامبورا برای شما آماده کرده ایم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد.

گیاه بامبو غذای مورد علاقه حیواناتی مانند پاندا می باشد. شما می توانید زیر گلدانی بامبو خاکی را پر از آب و سنگ ریزه کنید تا رطوبت کافی به گلدانتان برسد. همانطور که گفته شد گیاه بامبو به آب تازه نیاز دارد و باید حداقل ماهی یکبار آب گلدان عوض شود در غیر این صورت برگهای بامبو شروع به زرد شدن میکنند. بامبو در آب و یا در خاک ژله ای به خوبی رشد می کند,هنگام خرید بامبو دقت کنید که لبه ی برگ ها سوخته نباشد و ساقه و برگ ها سرحال باشند و بعد از خرید حتما دور آن روزنامه بپیچیدتا به گیاهتان شوک وارد نشود. یکی از راه های نگهداری طولانی مدت از این گیاه این است که پس از خرید گل بامبو، گلدان آن را با مالچ های عمیق بپوشانید زیرا با این کار می توانید مقاومت سرما را در گل بامبو، به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

سفارش گل بامبو مناسب برای مراسم افتتاحیه محل کار جدید و یا منزل جدید می باشد. گل فروشی آنلاین گلمون با سال ها تجربه و مهارت در سفارش اینترنتی گل و ارسال گل به ایران و سراسر جهان، سفارش آنلاین گل بامبو را به شما پیشنهاد می کند. دریایی از عشق را به آنانکه دوستشان دارید هدیه دهید و نجواگر زمزمه ی عشق در گوش عزیزانتان باشید. از معجزه ی سفارش گل غافل نشوید و حال و هوای دل و جانتان را با خرید گل و ارسال گل خوب کنید. گلمون بهترین یار شما در سفارش آنلاین گل و سفارش اینترنتی گل می باشد و هدفی جز رضایت شما ندارد. بامبو گیاهی جذاب از تیره با نام علمی و مشهور به اسامی همچون لاکی بامبو، دراسنای روبانی، بلژیکی همیشه سبز یا گیاه روبانی و بامبو خوش شانس شناخته می شود.

چرا که بامبو هم می تواند از طریق برگ و هم از طریق ریشه تغذیه کند. ترکیب خاک برگ و خاک باغچه و پرلیت و مفداری هم قارچ کش مناسب است. در بامبوی نوع ابلق که به بامبوی سیور هم شناخته می شود ، برگ هایی به رنگ سبز کم رنگ و پر رنگ است و درازای ساقه ی آن به ??? سانتی متر می رسد . در بامبوی نوع جوانه، برگ ها ازجوانه ی کنار ساقه می رویند و درازای ساقه های این نوع بین ?? تا ??? سانتی متر می باشد و رنگ برگ ها در این بامبوی جوانه ، سبز است .

معمولا برگها به درازای 20 تا 25 سانتی متر و عرض تا 4 یا 5 سانتی متری به رنگ سبز تیره یا ابلق به صورت سبز و سفید یا سبز و زرد دیده می شوند. امروزه در جهان به عنوان گیاه تزئینی چینی معرفی و بازاریابی می شود ولی در واقع اینچنین نیست و این گیاه بومی اغلب نقاط آسیا نیست. پرورش و رویش بامبو در ایران در مناطق شمالی کشور از جمله در علی آباد، لاهیجان و قاسم آباد رودسر صورت میگیرد.

قلمه زدن اصلیترین روش تکثیر بامبو، این گل آپارتمانی است. برای قلمه زدن بامبو، ساقههای تازه بامبو را به طول ?? سانتیمتر با استفاده از چاقو تیز از زیر بند ببرید و در آب یا بستر کاشت سبک قرار دهید. بهترین زمان برای قلمه زدن و تکثیر بامبو، فصل بهار یا تابستان است. از آنجایی که گیاهان بامبو لوتوس بسیار حساس هستند در صورت تماس با هر گونه مواد شوینده شیمیایی کم کم زرد خواهند شد و در نهایت از بین می روند.

توان کابلها و یا سیمهایی که توسط ان به سیم مارپیچ مرکزی وصل شده است را برداشت و حذف کرد و یا اصطلاحا ساقه بامبو را آزاد کرد. خواهید گیاه شما به شکل مستقیم بروید هر چند وقت یکبار گلدان آنرا بچرخانید تا جلوی انحراف آن را به سمت نور بگیرید. سلام نه دوست عزیز ادعای درستی نیست چون گیاه نیاز به تغذیه داره باید با کود مخصوص خودش تغذیه بشه ، املاح موجود در آب با کود فرق داره. این گیاه معمولا در کف جنگهای بارانی رشد میکند و بومی کشور کامرون در مناطق گرمسیر غرب آفریقاست.

یکی از موارد مهمی که باید هنگام انتخاب بامبو برای نگهداری در آپارتمان دقت کنید سالم، سبز و شاداب بودن ساقه و برگهای آن است. از خریدن گیاهانی که دارای لکههای زرد یا قهوهای هستند اجتناب کنید. همچنین در نظر داشته باشید که گیاهی ریشهدار را انتخاب کنید و از خریدن گیاه بدون ریشه در فصلهای پاییز و زمستان پرهیز کنید. دمای هوایی که قرار است گیاه بامبوی شما در آن نگهداری شود، باید چیزی بین 17 تا 23 درجه سانتی گراد باشد؛ دمایی که نه خیلی سرد است و نه خیلی گرم. دراین صورت است که می توانید توقع داشته باشید گیاه شما درست و حسابی رشد کند. به منظور نگهداری گیاه بامبو در خاک ژلهای ابتدا باید بامبو را در آب قرار دهید تا ریشه کند.

?- دقت کنید بامبویی را خریداری کنید که ساقه و برگهای آن سالم و شاداب بوده و سبزینه آن کمرنگ نشده باشد و از خرید بامبویی که سبزینه فاصله دو گره از ساقه آن به سفیدی متمایل شده باشد خودداری نمایید. نگذارید آب سبزه ببندد یا کدر بشوند.قارچهای سیاه پودری روی برگها را با قارچکشها میتوان از بین برد. آبیاری منظم برای سلامت گیاه به خصوص در ماههای گرم سال ضروری است.

بعد، گیاه را به حالت ایستاده برگردانید و با استفاده از اره هرس، آن را به دو یا چند قطعه تقسیم کنید. به سادگی از طریق ریشه به هر تعداد که می خواهید تقسیم بندی کنید. در حالی که این کار را انجام می دهید حتماً هر گونه ریشه مرده، پوسیده یا آسیب دیده را جدا کنید. رویداد گل دهی دسته جمعی، شکارچیان زیادی از جمله جوندگان را ربایش میکند. دسترسی ناگهانی به این مقادیر چندان میوه در جنگل، دهها میلیون موش گرسنه را ربایش میکند که غذا می خورند و رشد و ساخت مانند میکنند.

https://www.diigo.com/user/nelliestein4

https://www.redbubble.com/people/NellieStein4/shop?asc=u

https://www.blogtalkradio.com/nelliestein4

https://gitlab.com/NellieStein4

https://www.viki.com/users/nelliestein4_71/about

https://visual.ly/users/nelliestein4/portfolio

http://www.wikidot.com/user:info/nelliestein4

https://infogram.com/untitled-chart-1hxr4zxo7gd9q6y?live

 

 

ان وی ار چیست؟ / عیب یابی و رفع مشکلات NVR


ان وی ار چیست؟ / عیب یابی و رفع مشکلات NVR

nvr ان وی ار چیست؟ مخفف Network Video Recorder بمعنی دستگاه ضبط تصاویر دوربین مداربسته

 است این دستگاه تا حد زیادی معادل دستگاه DVR در سیستم شبکه است. باید

بدانید که برای دوربینهای شبکه نخواهید توانست از دستگاه DVR برای ضبط تصاویر

استفاده کنید.NVR نیز مانند DVR در مرحله اول با توجه به تعداد کانالهای ورودی طبقه

بندی میشود. در مرحله دوم NVR ها بر اساس کیفیت ضبط تصاویر طبقه بندی میشوند.

تعداد کانالهای رایج برای دستگاه NVR عبارتند:

۴۸۱۶۳۲۶۴ و

نکاتی در انتخاب NVR:

۱- تطابق پروتکل دستگاه و دوربینها:

اولین نکته در زمان انتخاب دستگاه NVR تطابق دستگاه با پروتکل دوربینهاست، توجه داشته باشید که در سیستمهای شبکه مانند دستگاه های آنالوگ نمیتوان هر دوربینی را بدون توجه به مدل و تولید کننده به سیستم اضافه کرد. در صورتی که میخواهید از مدلهای متفاوتی از دوربین در یک محل استفاده کنید باید تمامی دوربیتهای دارای پروتکل Onvif باشند. این پروتکل یک پروتکل مشترک بین تولید کننده های مختلف است که امکان نصب دوربین های مختلف را در یک سیستم بشما میدهد.

۲-تعداد کانال های دستگاه:

تعداد کانال های دستگاه NVR باید همواره برابر یا بیشتر از دوربینهای نصب شده در محل باشند.

۳-بالاترین کیفیت ضبط دستگاه:

در کاتالوگ دستگاه معمولا بالاترین کیفیت قابل ضبط در دستگاه نوشته میشود، توجه داشته باشید که این کیفیت باید حتما بیش از کیفیت تصویر دوربین های شما باشد.در غیر اینصورت دستگاه قادر به ضبط تصویر دوربین ها با کیفیت واقعی دوربیت نخواهد بود.

۴-پهنای باند ورودی دوربین:

 دستگاه NVR دارای پهنای باندی محدود در ورودی است، بدین معناست که اطلاعات ورودی دستگاه باید در محدوده ای مشخص محدود شوند. در صورتی که از تعداد زیادی دوربین های با کیفیت در محل استفاده میکنید حتما توجه داشته باشید که اطلاعات ارسالی به دستگاه از پهنای باند ماکزیمم آن بیشتر نباشد، این پهنای باند را با واحد Mbps در مشخصات دستگاه نشان میدهند.

۵-کیفیت تصویر خروجی دستگاه:

دستگاه NVR دارای دو خروجی دیجیتال برای نمایش تصاویر است،این خروجی ها امکان مشاهده تصاویر تا کیفیت مشخصی را به شما میدهد، برای مثال ممکن است شما از یک دوربین ۵ مگا پیکسل در محل استفاده کرده باشید و حتی دستگاه قابلیت ضبط با این کیفیت را داشته باشد اما شما در مانیتور یا تلویزیون خود تصاویر را با کیفیت ۲یا ۳ مگا پیکسل ببینید.

۶-تعداد هاردها و ظرفیت قابل پشتیبانی:

تعداد و ظرفیت هاردهای قابل اتصال به دستگاه اتصال به دستگاه NVR محدود است، توجه داشته باشید که در صورتی که نیاز به ضبط تصاویر برای مدت طولانی دارید باید حتما این موضوع را از قبل پیش بینی کرد.

اگر قصد خرید دوربین مداربسته یا دیگر تجهیزات حفاظتی را دارید ما به شما مارک  hikvision  هایک ویژن توصیه می کنیم.

https://sites.google.com/view/classes-or-even/home

https://www.pedicure.com/activity/p/439065/

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9134727

https://telegra.ph/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-07-27

 

هدیه شب یلدا


هدیه شب یلدا

هدیه شب یلدا از دل شبی طولانی و باشکوه می آید و کلمه عشق را می آورد. این هدایا نمادی از دل ترش و شیرینی زندگی است که مانند هندوانه باشد و مانند انار باشد تا به رگ های قلب جان بدهد. هر سال طولانی ترین شب سال زیباتر می شود اگر این شب طولانی و پر نور را با هدایایی خاص تزئین کنیم و با آن دل دیگران را شاد کنیم و مانند این شب طولانی برایشان آرزوی زندگی طولانی و با عزت کنیم. یلدا دختر زیبایی است که با شکوه زمستان می آید و دل آسمان تاریک شب را با خود می برد. خرید کادو یلدا از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی  چاپار آنلاین یکی از جذاب ترین هدایایی است که به جرأت می توانیم نام ببریم.

m1_awkn.jpg

 

هدیه شب یلدا چیست؟

برای اینکه بتوانیم معنی و ریشه حال شب یلدا را بفهمیم، بهتر است این مناسبت یعنی شب یلدا را بشناسیم و به رازهای حال این شب بزرگ بپردازیم. یلدا، انقلاب زمستانی است و پس از انقلاب، تابستان پس از شش ماه می آید تا شب های طولانی سال را نشان دهد و از زمستان سرد صحبت کند. یلدا برای او صفا، وحدت و عشق به ارمغان می آورد و به یاد می آورد که با هم بودن می تواند هر شب سرد طولانی را به چشمه ای سرسبز و پر از نشاط تبدیل کند.

 

در شب یلدا عزیزان و اقوام دور هم جمع می شوند و فرصتی است تا همه به اهمیت کنار هم بودن و حافظ خوانی و ایجاد فضایی عرفانی پی ببرند. علاوه بر فال که یکی از اعمالی است که در این شب انجام می شود، یلدا نشانه های منحصر به فرد دیگری نیز دارد، مانند وجود یک سری غذاها در وسط سفره شب یلدا (انار، هندوانه و گردو) که به ما می دهد. یک میز رنگارنگ هدیه شب یلدا نیز نشانه ای از همان نمادهای ذکر شده در دل خود دارد که به این هدیه ها ویژگی های خاصی می بخشد که می تواند خاطره ای خاص در ذهن اعضای خانواده باقی بماند.

 

هدایای شب یلدا چه ویژگی هایی دارد؟

به طور کلی جشن‌های ایران باستان دارای نشانه‌ها، نمادها و ساختارهایی هستند که در تزیین کادو شب یلدا از همین مجموعه نشانه‌ها استفاده می‌شود و آن هدیه با لباسی خاص پوشانده می‌شود. هدایای یلدا اغلب نشانه عشق و با هم بودن است و با اشکال زمستانی مانند دانه های برف تزیین می شود. همچنین نماد هندوانه و دانه انار در هنر هنرمندانی که از آن در کادو شب یلدا استفاده می کنند به چشم می خورد تا با دیدن آن یاد یلدا و وجود عظیم آن بیفتیم. هدایای شب (یلدا) باید به گونه ای ساخته شود که ما را به یاد گرما در سرما بیاندازد، به همین دلیل از رنگی مانند قرمز برای تزیین این هدایا استفاده می شود.

 

چرا باید کادوی شب یلدا را تهیه کنیم؟

بهتر است بگوییم که هدیه دادن در شب سرد، یاد و خاطره ما را در دل عزیزانمان زنده نگه می دارد و شادی آنها انرژی مضاعفی را برای ما می افزاید. هدیه شب یلدا مهم است زیرا می تواند مستقیماً با روح ارتباط برقرار کند و مسیر جذابیت را نیز طی کند. این هدیه در تمام زمستان جلوی چشمان ما و عموم مردم است و وجود ما را در کنار هم در شب های سرد و تاریک یادآوری می کند.

 

مراسم شب یلدا برای عروس و داماد چگونه است؟

مرسوم است که بعد از عروسی اولین تاریخ سال را به شکلی خاص ذخیره می کنند زیرا خاطره خوبی از خود به جا می گذارد. این رسم مجموعه ای از آیین ها را به همراه دارد. مثلاً در برخی از شهرهای ایران رسم بر این است که شب اول شب چله یا یلدا خانواده داماد با سینی های پر از انار و هندوانه و هدایای یلدا از خانواده عروس استقبال می کنند. آنها با هم جشن می گیرند. اما معمولا در شب اول یلدا، خانواده عروس در خانه سفره می چینند و مادر عروس به عروس کمک می کند تا اولین و زیباترین سفره یلدا را به دلخواه بچیند. هدایایی که به این مهمانی آورده می شود، هدایای شب یلدا و تنقلات شخصی مانند انار، هندوانه و گردو به همراه شکر، شمع و دیوان حافظ برای افزودن به برکت سفره می باشد.

 پیشنهاد ما برای هدیه برای عروس در شب یلدا محصولات آرایشی اصل نظیر لوازم آرایش صورت، لب، چشم و ابرو می باشد،همچنین پک های مراقبتی مو مثل انواع ماسک مو و حالت دهنده مو و وسایل برقی مثل سشوآر و اتو مو می باشد.همچنین انواع عطر های اصل و با کیفیت در تمام محدوده های قیمت می تواند شب یلدایی خاطره انگیز بسازد.

خرید آنلاین جدیدترین و بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی و عطریات از برندهای معتبر خارجی و ایرانی با بهترین قیمت و تضمین اصالت کالا، امکان بازگشت کالا تا ۷ روز، دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال، خرید امن و ارسال رایگان در تخفیفات واقعی در فروشگاه اینترنتی چاپار آنلاین را در این یلدای شگفت انگیز تجربه کنید.

خرید لوازم برقی اصل

https://www.mixcloud.com/AkashFras5/
https://www.sbnation.com/users/AkashFras5
https://www.reverbnation.com/female283?profile_view_source=header_icon_nav
https://unsplash.com/@akashfras5
https://www.evernote.com/shard/s356/sh/04d12ae4-734e-fa0d-c544-5d868b4996c7/b1599069364f99cd3cac697b33ab1557
https://www.liveinternet.ru/stat/chaparonline.com/
https://coub.com/akashfras5

نمایش آگهی در وبسایت + اینستاگرام + کانال تلگرام کرج آگهی


با درج آگهی  در وبسایت کرج آگهی دیده شوید.

پربازدیدترین سایت تبلیغاتی در استان البرز

شما می‌توانید فروشگاه، محصولات و خدمات خود را در سایت کرج آگهی ثبت و از این طریق به تعداد کثیری از مشتریان معرفی شوید. به طور حتم بهره‌مندی از تبلیغات در این سایت باعث جذب مشتری بیشتر و افزایش درآمد شما می‌گردد.

درج آگهی در وبسایت کرج آگهی به دو صورت کاملاً رایگان و ویژه (با تعرفه ای مشخص) به‌راحتی قابل انجام است.

?? #تعرفه_آگهی ??

? #آگهی_رایگان ??

?  مشاهده جزئیات بیشتر در سایت کرج آگهی (https://karajagahi.com/)

 

?#آگهی_شبکه‌‌ _اجتماعی ??

? نمایش آگهی در وبسایت + اینستاگرام + کانال تلگرام کرج آگهی

? انتشار 2 استوری در اینستاگرام

? نمایش لینک سایت و شبکه‌اجتماعی شما

? آگهی هرگز پاک نمی‌شود.

?? هزینه آگهی: 3?000 تومان

 

? #آگهی_سه_ماهه ??

? نمایش آگهی در وبسایت + اینستاگرام + کانال تلگرام کرج آگهی

? انتشار 1 پست دائمی و 9 استوری در اینستاگرام

? نمایش لینک سایت و شبکه‌اجتماعی شما

? امکان نمایش آگهی در #صفحه_اول_گوگل

? آگهی 3 ماه نگه داشته می‌شود.

?? هزینه آگهی: 2?0000 تومان

?? هزینه تمدید آگهی: 200000 تومان

 

?#آگهی_شش_ماهه ??

? نمایش آگهی در وبسایت + اینستاگرام + کانال تلگرام کرج آگهی

? انتشار 1 پست دائمی و 18 استوری در اینستاگرام

? نمایش لینک وبسایت و شبکه‌اجتماعی شما

? امکان نمایش آگهی در #صفحه_اول_گوگل

? آگهی ? ماه نگه داشته می‌شود.

?? هزینه آگهی (10%تخفیف): ??0000 تومان

?? هزینه تمدید آگهی: ?00000 تومان

 

?? ثبت رایگان آگهی از طریق لینک زیر????

https://karajagahi.com/ثبت-آگهی